Dagens Ord: Tyfus

Dagens Ord:
Tyfus

Motivering:
Spontant tänker jag på en hund. Känns som att det är nåt sånt som hundägare skulle kunna döpa sin fnuttesnuttehund till. Sedan berättar de så klart i Allers om den där iskalla dagen i början av Januari när lille Tyfus ramlade i ån. Alla i familjen blev skräckslagna utom familjens femårige son som istället aggerade blixtsnabbt och räddade det lilla skrället. Jättegulligt, visst. Det är så här jag tänker mig att gullige Tyfus ser ut: 

                                     

Ja, jag vet att Tyfus är jättesöt och att alla blir ledsna när han måste åka på akutmottagning hos Dr Semulose, jag vet. MEN KLÄ INTE HUNDEN I PERUK!!!! Och lägg för bövelen inte ut bilden på internet. Seriöst, Tyfus skulle ju ringa upp veterinären självmant om han bara visste.

Betyg:
TYFUS... en etta, inte mer.

o o

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hahaha. Vänta bara tills djurvännerna får se detta. The shit will hit the fan.

2008-12-01 @ 18:16:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0