Dagens Ord: Ägg

Dagens Ord:
Ägg

Motivering:
Ägg äcklar mig! Det får mig att vilja kräkas!
Om man börjar hulka av att bara tänka på kokta ägg då bara måste man googla outvecklade kycklingar också. And oh my God, I've done it! Jag har spenderat många timmar på att googla äckliga bilder på kycklingar i ägg. Det är bland det vidrigaste jag vet, de bilderna där man ser en grumlig äggvita, en ryggrad och nåt som ska föreställa en näbb och ibland någon slemmig fjäder. Fy fan!
En vacker dag kommer det att falla ut ett hönsfoster i min sockerkakssmet... Jag bara vet det.
På tal om äckligt så har jag en ytligt bekant som slog vad med en kompis om att han kunde svälja ett kokt ägg helt. Det kunde han inte. Han spydde. Sedan flyttade han.

Betyg:
En äcklig etta till ett äckligt ÄGG.

o o

Kommentarer
Postat av: Anonym

ägg är som gjort för att äcklas av.... och ändå äter jag det. my god, jag är ju ztoopid!

2008-11-25 @ 17:24:49
Postat av: Sis Dee

"En vacker dag kommer det att falla ut ett hönsfoster i min sockerkakssmet... Jag bara vet det." jag tror att vi just hittat vinnaren i tävlingen Århundradets Citat...

2008-11-26 @ 02:17:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0