Dagens Ord: Ananas

Dagens Ord:
Ananas

Motivering:
Det finns både positiva och negativa saker med ananas. De positiva är bland annat att den har snygg frisyr och passar bra som partydekoration, i till exempel drinkar och dylikt. Lite som jag ungefär. De negativa är att ananas inte innehåller några häftiga bokstäver, typ k eller p, och de kan bli riktigt farliga i fel händer. Typ sjutton par fransmannahänder i ett svettdrypande rum sju och en halv trappa upp i ett brunt hostel. Burr! EU says forbid klusterbomber, I say forbid papp-ananaser.

Betyg:
So vat about ze ananas? Jag säger sisom så, att summan av kardemumman är att ananas är både snyggt, fånigt och farligt på en och samma gång. Ganska precis som jag. Därför ger jag medelbetyg till ANANAS.

o o

Kommentarer
Postat av: The other siselou

Haha, hörru du jag hade tametusiken inte kunnat säga det mycket bättre själv! Grattis! :D

2008-11-18 @ 16:00:09
Postat av: Anna

Tack för kommentaren på min blogg =)



Ananas det är gott det =)

2008-11-18 @ 17:32:45
URL: http://filmtvmusikautografer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0