Dagens Ord: Burdus

Dagens Ord:
Burdus

Motivering:
Måste man vara abnormt storvuxen för att vara burdus? Liksom tre meter lång och 250 kg tung. Måste man ha militärkängor och knästrumpor, ha en kjol vars pungen hänger utanför, spotta snus och vråla könsord, raka skägget med eldkastare och ha endast ett ögonbryn? Ja, det måste man. Men det räcker inte, man måste vara kvinna också. Jag kan inte tänka mig en burdus man. Är en man ovanstående så är han bara.. man. Det krävs en riktig quinna för att vara burdus. Jag vet inte om det är det faktum att jag i min barndom läste boken Matilda tre gånger i veckan som gör att jag har denna uppfattning. Men om ni har läst den så tror jag att ni minns Fru Domderasson, rektorn på skolan. Hon som kastade småbarn över skolgården och var allmänt överjävlig. Hon var tamigfan burdus så det sjunger om det!


Betyg:
Jag vågar inte annat än att ge ett toppenbetyg åt BURDUS. En etta av två möjliga!

o o

Kommentarer
Postat av: ziz dee

HAhahahahaha

2008-11-29 @ 12:01:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0