Dagens Ord: Hjälp

Dagens Ord:
Hjälp

Motivering:
Hjälp skrivs ofta med utropstecken, och det gillar jag! Att man använder utropstecken betyder att man är handlingskraftig och resolut och minsann inte tvekar att fatta beslut. (Yai! ett litet rim...Winnerbäck, ring mig på 070-343-862-RIMSTUGA så kan vi snacka om ett eventuellt utbyte... *skjuter med dubbelpipiga fingrar* )

Hur som. Var var jag? Jo! Hjälp. Ett bra ord, kan användas till mycket.

Dessutom hittade jag en fin liten sång om att hjälpa någon när jag youtubade. Ni får ha överseende med kvalitén, det är något engelskt garageband som knåpat ihop denna för ett par år sedan. (Ingen High School Musical-klass på klinket precis, men det kan inte hjälpas...) Postar videon i alla fall, det kan vara värt en lyssning. Om inte annat är ju syftet med låten bra (att man ska hjälpas åt) och det är alltid kul att kunna ge lite uppmärksamhet åt små okända band.



Betyg:
Ptjah. En lagom etta till HJÄLP, eller vad säger ni? 

o o


Kommentarer
Postat av: Anonym

haha, garageband is the shit!

2008-11-26 @ 06:20:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0