Dagens Ord: Ohanterbar

Dagens Ord:
Ohanterbar

Motivering:
Föreställ er Jake Gyllenhaal, utan tröja, nyrakad, iklädd maskulina militärkängor samt combatbyxor sensuellt utsträckt på ett krigsfordon läsandes en liten bok. *Glider av stolen* Föreställ er att ni sitter hemma en hel dag, med den ursprungliga uppgiften att skriva en rapport om etablering av en jordbruksfastighet. Föreställ er nu att ni råkar ha tillgång till Piratebay. Skulle ni då

a.) Snällt göra er skoluppgift för att stolt och rakryggat kunna lämna in den till läraren påföljande dag
b.) Hoppa av skolan, stänga av mobilen, tanka ner Jarhead - uncut version och leva lyckliga i alla era dagar

"Ett väl utfört arbete ger en inre tillfredsställelse och är den grund varpå samhället vilar." kan man tänka och välja alternativ a.) Eller så kan man skita i allt vad moral och anständighet är, hänge sig åt det ohanterbara begäret att omge sig av machomän med stora....ehm... "gevär"... (wängwäng).

Jag säger som the other siselou, det är tamigfan dags att lägga ner försvaret! Och vi ska göra det grundligt, one soldier at the time....



Betyg:
To hot to handle. En stark etta till OHANTERBAR.

o o

Kommentarer
Postat av: en dregglandes sisi

Jag tror VARJE gång att jag är över hela militär-grejjen. Så ramlar jag över bilder som detta och inser att you can take the girl from the combatbyxa, but you cant take the combatbyxa from the girl.

2008-11-24 @ 15:31:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0