Dagens ord: Överskott

Dagens Ord:
Överskott

Motivering:
Överskott! Äntligen ett ord jag gillar! (OBS! Förväxla icket med ryggskott.) Ta mig tusan ALLT är bra i överskott. Föreställ er följande scenario: En mager och blek kille. Lite nervös. Svettig. Känslig på ett lite obehagligt sätt. Inte så bra va? Nej, precis. Men tänk om han har åtta sköra kompisar. Med handsvett. Och kanske militärutrustning. Och snedlugg. Lammkött i överskott. Grrr.... Come to mama!

Ja jävlar i min låda!

Betyg:
Toppbetyg för ÖVERSKOTT!  Två pluttar av två möjliga.

o o


Kommentarer
Postat av: demmie

men jag sa bara att jag tyckte de var snygga, menar jag ska inte köpa de :)

2008-11-16 @ 18:22:54
URL: http://demmie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0