Dagens Ord: Spottstyver

Dagens Ord:
Spottstyver

Motivering:
Till att börja med, styver.. Låter inte det som den åttonde dvärgen? Varför fick inte han vara med?

Det finns mycket jag skulle kunna tänka mig att göra för en spottstyver. Go bananas på den gröna ön, kasta mig till lejon insmord i getblod, låta någon hälla tjära och fjädrar över mig. Listan kan göras lång. Hora åt kommunen är INTE med på den listan! Idag har jag jobbat jättesuperduperlänge i en rutten arbetsmiljö bland gnälliga människor och vad får jag för det? Big money? En resa till ett varmt land? En godispåse? En piggelin? Ett frimärke? Ett tack? Nej och åter nej! Jag fick knappt en spottstyver och en utskällning. Man tackar å det varmaste!

Nej.. Detta ord gör mig deprimerad.  

Betyg:
Lägsta betyg till SPOTTSTYVER. En etta.

o o

Kommentarer
Postat av: Men vem troru?

Är det jag som är sexuellt frustrerad, eller låter Dvärgen Styver som den ultimata partnern??? ;)

2008-11-28 @ 16:52:43
URL: http://knaziktfrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0