Dagens Ord: Tony Irving

Dagens Ord:
Tony Irving

Motivering:
Man ska inte säga för mycket. Men jag kan säga si som så att jag BRUKAR gilla engelska killar och jag BRUKAR gilla killar med välkammat hår och jag BRUKAR gilla killar som kan föra sig på dansgolvet. Men vid Tony tar det stopp alltså. Jag vet inte.. men jag kan inte sätta fingret på vad det är som jag inte klarar av med killen. En grej som jag vet att jag är allergisk mot det är han den andra i lets dance-juryn (en av anledningarna till varför jag inte ser det skitprogrammet). Jag tål inte att höra hans namn 18 gånger på en timme. Dermot Clemenger. Jag får utslag av det namnet bara. Och hon som "kommenterar" betygsättningen uttalar det med en röst som jag tror ska föreställa sensuell: "Döör-mott Clämändjöör, 4 poäng". Jag tror att jag skulle gilla Tony mer om han inte alltid var i sällskap av Dermot.

Betyg:
En klen liten etta till TONY IRVING. No hard feelings, man!

o o

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0